COM UTILITZAR LES XARXES EN LES EMPRESES?

Objectius:

  • Entendre que la xarxa actualment està formada per un nou tipus d’usuaris, capaços de consumir i produir informació.
  • Identificar les diferents ferramentes utilitzables en este àmbit.
  • Mostrar com s’usen estes ferramentes en benefici de les empreses.

Metodologia:

  • Eminentment pràctica, combinant al llarg de les sessions conceptes teòrics amb exercicis pràctics d’aplicació directa al lloc de treball específic.
  • Atenció a les necessitats formatives dels participants, un a un, i capitalització de l’aprenentatge en grup.

Continguts bàsics de l’activitat:

  • Internet i la seua evolució.
  • Què són les Xarxes Socials?
  • Tipus de Xarxes.
  • Xarxes Professionals (LinKedIn, XING, …).

Altres mitjans de comunicació immediata:

  • Twitter.
  • Avantatges i inconvenients de les xarxes per a les empreses.
  • Localització i busca de proveïdors en les xarxes socials professionals.

Duració (hores/jornades):

  • 8 h. (2 jornades de 4 hores).

Horari i calendari:

  • De 16:00 a 20:00 hores.
  • Febrer 2011: 15 i 17

Titulació Obtinguda:

  • Els participants l’assistència dels quals supere el 75% de les sessions, rebran un diploma acreditatiu de l’Escola de Negocis Lluís Vives de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de València.

Lloc de realització:

  • En les Instal·lacions de l’Associació Empresarial a Alzira.